Thursday, January 28, 2010

Salam Tn.Mod..


Salam Tn.Mod...walaupun saya tak pasti Tn.mod kuarkan ke tak penulisan saya ni...saya nak gak menulis..janji Tn.Mod baca ok le...ada gak yang sudi untuk membaca.
Minta maaf dulu kalau komen saya ni ada pihak yang tak setuju....saya pasti mesti ada
sebenarnya pada saya la kan...zaman sekarang ni lelaki dan perempuan adalah sama...tak payahlah nak kata lelaki tu baik..atau jahat
perempuan pun sama jek...lain le zaman atok2 kita ...memang lelaki lebih banyak buat salah dan orang perempuan ni dok diam jek
walaupun disakiti..tu zaman atok kita. tapi zaman sekarang ni sama je...pada saya orang perempuan lebih berani menonjolkan diri...
kalau tak bayar nafkah gi naik makamah tuntut hak untuk diri dan anak2...tu yang orang nampak kesalahan banyak pada orang lelaki..
tapi bagaimana dengan orang lelaki yang jaga anak tapi isteri buat tak tahu je...tapi tak naik mana2 pun..sebab sifat orang lelaki ni
tak suka nak besar2kan kes...sebab lelaki dan perempuan ni punyai sifat yang berbeza.ada gak perempuan yang malas nak besarkan kes
biasanya perempuan yang ada kerjaya yang baik dan berkemampuan. .tapi bagi yang tak mampu...tepuk dada tanya selera..
bagi kaum lelaki kalau dan bercerai tu jangan lupa bagi nafkah kat anak2..walaupun isteri mampu...itukan tanggungjawab dalam islam..
kalau tak mampu tak payah le kawin lain...tapi kalau dalam kes En.Nazrin tak boleh nak kata apa lah...tapi saya percaya kalau En.Nazrin kawin lain pun dia adalah seorang yang bertanggungjawab dan takan timbul masalah nafkah bagi ke tak...kalau ada pun mungkin dari pihak isterinya... yang tak pernah puashati tu....kesimpulannya :
" perempuan dan lelaki sama jek...salah ke ..betul ke 50-50....tak payah nak gado2 k...

*cnp from email..

No comments:

Post a Comment